6 november 2014 Coevorden-Gramsbergen 10,6 km

Vandaag een halve afstand vanwege de reis naar huis (en vanwege mijn rugpijn). Ik rij naar Gramsbergen en heb alle hele visioenen dat ik moet zoeken naar een parkeerplek, echter, er is een mooie parkeerplaats bij het station en die is zo goed al leeg! De trein genomen naar Coevorden. (6 min) en van daar uit de route weer opgezocht. In de trein zag ik nog een Pieterpadder, maar in Coevprden zag ik hem niet meer...ik dacht dat ie Noord aan het lopen was.
De route gaat uit Coevorden en naast een industrieterrein is een klein kunstmatig natuurgebiedje met wat heuvels. Na een van die heuvels zou de "Poort van Drenthe" moeten staan. Ik kon hem niet vinden! Ook de route niet meer, en terwijl ik aan het zoeken was kwam de trein-Pietepadder er ineens aan! We hebben samen gezocht (en gevonden!) en samen weer verder gelopen. Hoe nu de omgeving was....veel landweggetjes en weilandweggetjes in ieder geval, we hebben zo lopen kletsen, dat we amper om ons heen gekeken hebben.. 
Het was gezellig, Rob uit New Caledonia!! Bedankt!