30 september 2015 Valkenburg - St. Pietersberg 16,5 km

Totaal heb ik 514,8 km gelopen (opgemeten met Runkeeper). Dit is dus inclusief stukjes naar en van stations/bushaltes.
De kortste afstand was 10,2 Gramsbergen-Hardenberg en de langste 26,5 Grubbenvorst-Reuver. Hier en daar was het nodig om de etappes wat op te knippen of te verlengen ivm openbaar vervoer of de reistijd. Ik heb 31 dagen gelopen. Dat is gemiddeld 16,6 km.
Ik ben begonnen op 30 augustus 2014 en geĆ«indigd op 30 september 2015. 1- 2- 3- dagen en 2 keer een week. Ik ben een paar keer alleen geweest, maar heb het meeste gezelschap gehad van Tineke en Helma. Hannie, een wandelmaatje heeft ook een keer mee-gewandeld. Het reizen is gedaan zowel met openbaar vervoer als met de auto. Net wat op dat moment uitkwam. In de 2 volle weken zijn we met 2 auto’s gegaan en heen-en-weer gereden.
Ik heb alle 514,8 kilometers gelopen op Hanwag Ladies Alta Bunion en die zaten heerlijk! 0 blaren! Ik heb in alle jaargetijden gelopen en in alle weertypes behalve sneeuw en hagel.
Buiten deze getalletjes heb ik vooral genoten! Van alle 31 dagen!